Негізгі концептуалдық ұстанымдар
Әскери мектеп – интернаты – Павлодар облысының білім жүйесінде 1999 жылы ашылған жаңа типтік оқу мекемесі. Әскери мектеп – интернаты білім типі бойынша – жалпы орта білім беру және әскери әскери тәртіпке жалпы білім беру мен тәрбиелеу бағдарлама негізінде құрылған. Білім беру үрдісі бір тұтас жүйе болып келесі құрылымдық ұстанымдардан тұрады:
Әскери мектеп – интернатының негізгі ашылу идеялары:
- ҚР-ның интеллектуалды әскери элитасын тәрбиелеудегі ең таңдаулы ұлттық – тарихи әскери өнердің салт-дәстүрін жаңғырту;
- Әскери мектептің құндылығы мен дәстүрлерін әры қарай дамыту және нығайту;
- Тұлғаның және дара, шығармашылық, зерттеушілік, рухани және тағы да басқа құндылықтарын ескере отырып, әскери білім беру мекемесін құру;
- Дарынды балаларға арналған мамандандырылған оқу мекемесіне курсанттардың өмірлік іс –әрекетін білім беру үрдісіндегі субъектердің қарым – қатынасын ұйымдастыру барысында адамгершілік негіздері мен әскери-тәртіптік үйлестіруді;
- Әскери мектептің ерекшелігіне байланысты қосымша білім беру бағдарламасын енгізу;
- Болашақ маманын таңдауға бағдар беретін арнайы пәндер жүргізу;
- Әскери мектеп – интернаты жасөспірімдердің әскери тәрбиесіне қалалық әдістемелік орталығының қызметін орындау қажет.
Міндеттері:
- Өз өмірі күш саласындағы қызметімен байланыстыруға дайын курсанттарға сапалы білім беруді қамтамасыз ету;
- Басқару, білім беру технологияларын енгізу және өңдеудің мамандандырылған әскери мектептің инновациялық моделін құру;
- ҚР-ның тұрақты даму ұстанымдары мен әлемдік тәжірибесі, ұлттық дәстүрлері негізінде құрылған оқу-тәрбие үрдісінің құрамын жаңғырту;
- Отанымызға, әскери борыштарға адал, аса жауапкершілік және тәртіпті болуға білім беру үрдісінің технологиялық-идеологиялық және ғылыми-әдістемелік іс-әрекетін жетілдіру;
- Мектеп – интернаттың оқу базасын нығайту.
Әскери мектеп – интернаты – Павлодар облысының білім жүйесінде 1999 жылы ашылған жаңа типтік оқу мекемесі. Әскери мектеп – интернаты білім типі бойынша – жалпы орта білім беру және әскери әскери тәртіпке жалпы білім беру мен тәрбиелеу бағдарлама негізінде құрылған. Білім беру үрдісі бір тұтас жүйе болып келесі құрылымдық ұстанымдардан тұрады:
Әскери мектеп – интернатының негізгі ашылу идеялары:
- ҚР-ның интеллектуалды әскери элитасын тәрбиелеудегі ең таңдаулы ұлттық – тарихи әскери өнердің салт-дәстүрін жаңғырту;
- Әскери мектептің құндылығы мен дәстүрлерін әры қарай дамыту және нығайту;
- Тұлғаның және дара, шығармашылық, зерттеушілік, рухани және тағы да басқа құндылықтарын ескере отырып, әскери білім беру мекемесін құру;
- Дарынды балаларға арналған мамандандырылған оқу мекемесіне курсанттардың өмірлік іс –әрекетін білім беру үрдісіндегі субъектердің қарым – қатынасын ұйымдастыру барысында адамгершілік негіздері мен әскери-тәртіптік үйлестіруді;
- Әскери мектептің ерекшелігіне байланысты қосымша білім беру бағдарламасын енгізу;
- Болашақ маманын таңдауға бағдар беретін арнайы пәндер жүргізу;
- Әскери мектеп – интернаты жасөспірімдердің әскери тәрбиесіне қалалық әдістемелік орталығының қызметін орындау қажет.
Міндеттері:
- Өз өмірі күш саласындағы қызметімен байланыстыруға дайын курсанттарға сапалы білім беруді қамтамасыз ету;
- Басқару, білім беру технологияларын енгізу және өңдеудің мамандандырылған әскери мектептің инновациялық моделін құру;
- ҚР-ның тұрақты даму ұстанымдары мен әлемдік тәжірибесі, ұлттық дәстүрлері негізінде құрылған оқу-тәрбие үрдісінің құрамын жаңғырту;
- Отанымызға, әскери борыштарға адал, аса жауапкершілік және тәртіпті болуға білім беру үрдісінің технологиялық-идеологиялық және ғылыми-әдістемелік іс-әрекетін жетілдіру;
- Мектеп – интернаттың оқу базасын нығайту.